Frank van Batenburg nu voorzitter

Tekst en foto’s: Frits Boddeman | 03/07/2018

De gebruikelijke bestuurswissel betrof dit jaar alleen wisseling van voorzitter. Opgeluisterd met een barbecue nam Frank van Batenburg 3 juli 2018 het stokje over van Suzanne Rozema. Penningmeester Sjaak Lambalk en secretaris Frits Boddeman blijven ook in het clubjaar 2018/2019 actief in hun functie.

Bijzonder is dat Frank van Batenburg dit jaar de functie van zowel voorzitter als inkomend voorzitter op zich neemt. “Een uitdagende taak, waar ik veel zin in heb. Een periode van twee jaar voorzitter zijn is ongebruikelijk, maar komt de continuïteit ten goede. En we willen ook niet alledaags zijn. Toch?” aldus Frank.

Het thema voor komend jaar is ‘Jeugd en Senioren’. Frank: “Een thema dat bij ons past. Door de goede contacten met Zuidland en Novawhere is het relatief eenvoudig om positieve aandacht te blijven geven aan hulpbehoevende of eenzame ouderen in Purmerend. Mijn wens is ook om meer te doen voor de jeugd. De jong volwassenen. We hebben bijna allemaal kinderen in deze doelgroep. Ook dit werk ik graag met jullie verder uit.”

ZIE OOK:

Activiteitenoverzicht clubjaar 2017/2018