Rotary deelt kerstpakketten uit

Tekst Sandra van der Meulen | Foto’s Cor van Otterloo | 09/12/2016

Dit jaar worden ruim tweehonderd kerstpakketten uitgedeeld door de Rotaryclubs Purmerend-Weidevenne en Purmerend. Een jarenlange traditie leek door omstandigheden te sneuvelen totdat Rotaryclub Purmerend-Weidevenne het initiatief tot deze actie nam.

Zo werd o.a. Big Bazar benaderd. “Deze zaak heeft belangeloos heel veel spullen beschikbaar gesteld. Echt top! Rotaryclub Purmerend is aangehaakt bij de actie en heeft ook pakketten weten samen te stellen, met o.a. producten van Deen. De pakketten zijn vrijdagavond 9 december door de leden van beide clubs ingepakt. Daarna zijn ze weggebracht naar de opgegeven adressen. Dat zijn mensen die op wat voor manier dan ook, een steuntje in de rug kunnen gebruiken”, aldus Renata Willems van Rotaryclub Purmerend-Weidevenne.

Andere sponsors van deze actie zijn: Verzekeringsmaatschappij Noord Hollandsche 1816 en de Rabobank.