Bestuurswissel zonder wissel

Tekst en foto’s: Frits Boddeman | 16/07/2019

Clubjaar 2018/2019 werd op 16 juli 2019 afgesloten met de traditionele bestuurswissel. Maar niets is wat het lijkt. Er viel niets te wisselen! Voorzitter Frank van Batenburg, penningmeester Sjaak Lambalk en secretaris Frits Boddeman zetten in het clubjaar 2019/2020 hun functie voort.

Dus werd er ‘slechts’ gezellig bijgepraat tijdens de inmiddels eveneens traditionele barbecue op de laatste bijeenkomst van het clubjaar. Een hoogtepunt daarbij was dat clublid Marco Bijl voor het eerst na een zeer zware operatie weer kon aansluiten.

In een korte speech nam Frank op interactieve wijze nog even de in het afgelopen clubjaar volbrachte activiteiten door. Zonder andere activiteiten te kort te doen, sprong de kerstpakkettenactie ‘Do Good, Feel Good’ het meest in het oog. Ook vroeg hij aandacht voor het feit dat nu echt een inkomend voorzitter voor het clubjaar 2020/2021 moet ‘opstaan’. De deadline daarvoor is inmiddels overschreden!

Tenslotte werd het programma voor het komende clubjaar gepresenteerd. Met dank aan programmacommissaris Johan Slot werd het concept ervan uitgedeeld. In de komende tijd zullen nog de puntjes op de i worden gezet, waarna het programma in de app zal worden gezet.

ZIE OOK:

Activiteitenoverzicht clubjaar 2018/2019