12 jan 2011: Nieuwjaarsduik

De eerste bijkomst van 2011 startte met een geweldige Nieuwjaarsduik in het golfslagbad van de Hotels van Oranje. De dress-code zwemkleding werd door sommige nogal wat ruim genomen. Het glaasje Prosecco in zwemkledij bleek extra lekker te smaken en vooral naar meer.

Te verwachten waren een paar antieke badkostuums, naast de gebruikelijke zwemkledij, maar het statig te water gaan van twee volledig geklede Rotarians, inclusief keurige stropdassen was voor iedereen een volslagen verrassing.

Het aansluitende diner bij Beachclub O met partners zorgde voor een bijzonder gezellige avond. In de Nieuwjaars- toespraak stelde de voorzitter het thema water centraal en refereerde aan de geschiedenis en het ontstaan van de Nieuwjaarsduik.

(tekst ontleend aan weekbericht)