15 april 2020: Karel Deppe herdacht

Het ondenkbare is geschied, ons buitengewoon gewaardeerde en zeer geliefde clublid Karel Deppe is vandaag, 15 april 2020, thuis overleden. Na een ziekbed van enige weken.

De club is verslagen. En omdat het vandaag ook een clubavond is, is conform het protocol het programma vervallen en is Karel herdacht. Er zijn erg mooie dingen over Karel gezegd en dat kan ook niet anders. Karel was de verpersoonlijking van alles waar Rotary voor staat.

De bijeenkomst moest noodgedwongen weer via een Zoom-meeting plaatsvinden, maar daar worden we inmiddels handig in. Er waren meer clubleden dan ooit.

De club wenst echtgenote Jeannette, de dochters Margriet en Esther en verdere familie van Karel heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Weet, dat daar waar Karel altijd sinds 1988 klaar stond voor de club, de club ook voor jullie klaar staat.

Karel, we misten je al een paar weken, maar dat gemis gaat nog veel erger worden. Bedankt voor alles wat je voor ons betekend hebt.

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met zitten, dragen, pop, rood

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met persoon, man, binnen, kostuum

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met persoon, man, binnen, vasthouden

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met persoon, binnen, man, wijn

Automatisch gegenereerde beschrijving

Tot het laatst toe een betrokken Rotarian… Karels afscheidsbericht van 14 april 2020 aan onze leden:

Afbeelding met schermafbeelding, weg, auto, straat

Automatisch gegenereerde beschrijving

Daar staat, voor wie het niet kan vergroten):

Persoonlijk bericht van Karel Deppe

Ik heb geen boekbespreking klaarliggen, maar wil eigenlijk een afscheidsbericht inleveren. Als ik dit schrijf lig ik thuis omdat we in overleg met de hematologen de behandelingen gestaakt hebben. Ik heb dus nog maar een paar dagen lekker thuis. Rotary heeft heel veel voor mij betekend en ik ben Paul grote dank verschuldigd voor zijn introductie. Ik bewaar de beste herinneringen aan mijn vaste woensdagavondje Rotary.

Wat er ook geprogrammeerd stond ik was er altijd bij, tenminste als ik niet op de boot zat. En als het wel eens niet zo interessant was dan was daar altijd nog de bar. Een engeltje op mijn schouder heeft ervoor gezorgd dat ik mijn rijbewijs nog heb. Rotary heeft ons, Jeanette en mij, levens verrijkende vriendschappen opgeleverd en daarvoor kan ik niet dankbaar genoeg zijn. Typisch voor onze club is het grote aantal leden met gevoel voor humor, we hebben wat afgelachen.

Ik neem afscheid van jullie met uitsluitend warme gevoelens en hoop dat die unieke sfeer voor altijd behouden blijft. Vrienden Rotarians op jullie allen was ik zeer gesteld en sommigen weten dat ik echt van ze gehouden heb.

Het ga jullie goed,
Karel

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met persoon, man, kostuum, kijken