20 sept 2010: Arjan Bakker pakt goud bij Club Golftoernooi

Op de traditionele (althans dat moet het weer worden) derde maandag in september heeft Arjan Bakker het Eigen Club Golf Toernooi gewonnen. Het initiatief tot dit clubtoernooi is halverwege de jaren 90 genomen door Coen vermeer en het is nu weer nieuw leven ingeblazen door Cees Verdoes.

Het toernooi vond plaats op de Heemskerkse Golfclub. Na Arjan vielen de dames Ria de Klerk, Astrid Jansen, Rinske Stuiver en Anja van der Lippe in de prijzen.

Arjan mocht een mooie wisselbeker èn de verplichting als winnaar volgend jaar het toernooi te moeten organiseren naar huis nemen.

En dat toernooi zal dus plaats vinden op de derde maandag in september. Voor wie dat te moeilijk vindt om te onthouden, dat is de dag voor Prinsjesdag. Reserveer die datum vast in de agenda! Dat is dus maandag 19 september 2011.

De gladiatoren: