1 juni 2016: Club bezoekt nieuw onderkomen arbeidsmigranten

Ons Clublid Sander Guijt is een der directeuren van Flexible Human Services, een allround uitzendbureau in Noordwijkerhout voor overwegend arbeidsmigranten. Op 1 juni bracht Rotaryclub Noordwijk en Omstreken een bezoek aan de medio juni te openen nieuwe behuizing voor 144 arbeidsmigranten. Het bedrijf huisvest in totaal ongeveer 1100 werknemers in de regio en heeft wisselend tussen de 1200 en 1500 werknemers in dienst.

Behalve uitzendwerk komt er dus heel veel bijkijken. Onderdak en allerlei begeleiding op allerlei gebied.

ome

van de website:

“Flexible Human Services is thuis in internationale arbeidsbemiddeling.
Wij hebben niet alleen verstand van de uitzendbranche op het gebied van arbeidsmigranten, wij geven de mensen die voor ons werken ook een ‘thuisgevoel’.

Onze organisatie heeft in de afgelopen
10 jaar langdurige uitzendrelaties met meer dan 100 bedrijven opgebouwd.

Omdat wij altijd aan de hoogste normeringen voldoen, gaan mensen graag met ons in zee. Wij zenden mensen uit voor langere of kortere periode en kunnen desgewenst ook overgaan tot detachering.

Wij bemiddelen in de agrarische sector, voedsel, industrie, logistiek, productie en techniek.”

De nieuwe behuizing helemaal aan het einde van de Schippersvaartweg in Noordwijkerhout, tegen de Leidse Vaart aan.:

Het zijn aaneengeschakelde containers, al eens eerder elders gebruikt voor tijdelijke huisvesting van bewoners van bejaarden- en verzorgingstehuizen, maar overigens nog steeds spiksplinternieuw ogend:

Comfortabel, en elke unit een eigen badkamer en toilet:

En wie dacht dat Pools een moeilijke taal was, bekijke dit ewakuacji plan maar eens….