28 oktober 2020: Installatie Sanne Arts

Vanwege de noodgedwongen gedeeltelijke lockdown (in het voorjaar hadden we nog de intelligente lockdown), heeft Rotaryclub Noordwijk en Omstreken weer moeten terugvallen op het virtueel bijeenkomen, wat nu dus geschiedt via Zoom.

Het weerhoudt onze club niet van verder groeien (en bloeien), want deze woensdag is Sanne Arts als nieuw lid geïnstalleerd, tijdens de Zoom-meeting.

Terwijl veel leden vanachter hun eigen PC toekeken, werd Sanne geïnstalleerd bij bestuurslid Evert Jan Bonnike thuis, in aanwezigheid van zijn mentor Wouter Dessing en voorzitter Martin Johansson.

Voor het opspelden van het Rotaryspeldje was een mooi coronaproef protocol ontworpen: jasje over de stoel, voorzitter prikt het speldje in het knoopsgat en jasje gaat weer aan.

Van harte welkom in de club Sanne !

En gelukkig hebben we ook nog echte foto’s: