13 februari 2013: beroepspraatje

13 februari 2013: Beroepspraatje

Onderdeel van Rotary is dat de leden minstens één keer een beroepspraatje houden. Zij leggen dan uit wat zij doen, hoe zij daartoe gekomen zijn en welke keuze-afwegingen zij daarbij gemaakt hebben. Vandaag was het woord aan een der jongere leden, uit de “maakindustrie”, een activiteit die bij vele clubleden de harten sneller doet slaan, want tegenwoordig nog echt iets “maken”, dat zie je niet veel meer….

ronald krom beroepspraatje.jpg

Aan de hand van lichtbeelden (die trend is op 10 oktober jl. ingezet) konden de aanwezigen genieten van wat met recht een successtory genoemd mag worden. Op deze foto ziet de lezer hoe clublid Ron de werking van een door zijn bedrijf ontwikkelde geheel van kunststof gemaakte verfmengmachine voor de Indiase markt aan de club uitlegt. Mooi! Een markt met meer dan een miljard consumenten, die van kleur houden en steeds meer geld krijgen om verf te kopen om hun huizen op te knappen!