2 juni 2021: Rotaryclub Noordwijk en Omstreken komt op magistrale wijze uit lockdown

2 juni 2021: Rotaryclub Noordwijk en Omstreken nu op magistrale wijze uit de lockdown

Wat een geweldige avond weer, na acht maanden zoomen….en dan weer in ons vertrouwde clubhuis Grand Hotel Huis ter Duin, waar alles weer top was! Heerlijk.

Afbeelding met venster, persoon, binnen, person

(foto webmeester)

Voorzitter Martin mocht het genoegen smaken de leden van onze club toe te spreken op het mooiste terras van Nederland, en daarmee gelijk van heel Europa, het Panoramaterras van Huis ter Duin. Op het dak van het sterrenrestaurant La Tour. Vraag daarnaar bij het boeken van uw wat kleinere borrel/feest/congres!!

Wie lang genoeg op het terras blijft zitten kan er, ook al weer op magistrale wijze, de zon in zee zien zakken:

Afbeelding met buiten, lucht, water, wolken

Automatisch gegenereerde beschrijving

(foto van tijdje terug van Stephan)

Afbeelding met buiten, lucht, zonsondergang, water

(en nog eentje van Marc)

Afbeelding met berg, buiten, lucht, natuur

(ons clubhuis)