19 september 2012: Installatie Richard

Op 19 september 2012 werd ons 52ste lid geïnstalleerd, Richard Adamowicz. We zijn er trots op hem in ons midden te mogen verwelkomen!

Afbeelding 34.png

(hier lepelt de voorzitter geheel uit het hoofd de four way test voor Richard op)

Vond onze vorige installatie twee weken geleden nog plaats in de ontbijtzaal van Huis ter Duin, deze keer had het management ons een mooie plek toegedacht in de catacomben van het hotel, te weten in Club Conversation, de ongetwijfeld minst bekende nachtclub, want nooit open, van Nederland.

Uiteraard wel met zicht op zee:

Afbeelding 36.png

Na de installatie vond ons eigen verkiezingsdebat plaats:

Afbeelding 37.png

(voor de historici, die over enige tientallen jaren deze site zullen bezoeken, de verkiezingen waren op woensdag 12 september 2012 en het was toen een nek aan nek race tussen VVD en PvdA. Hier de uitslagen)