19 juni 2014: Persbericht, donatie aan hospice Xenia

19 juni 2014: Persbericht

Rotaryclub Noordwijk en Omstreken doneert € 10.480 aan Xenia

Afbeelding 33.png

Jacqueline Bouts van Xenia neemt een cheque van € 10.480,-- in ontvangst van Robert Kraayvanger, voorzitter van Rotaryclub Noordwijk en Omstreken.

Jacqueline is de intiatiefneemster van het project jongerenhospice Xenia in leiden, het eerste in zijn soort, dat onlangs geopend werd.

Rotaryclub Noordwijk en Omstreken is een al sinds 1980 bestaande serviceclub. De leden zetten zich in voor zinvolle lokale en internationale projecten ter verbetering van de maatschappij. Het grootste en bekendste internationale Rotaryproject is het streven een eind te maken aan polio. De club heeft ook zijn eigen internationale project (in Tsjechië), alwaar in samenwerking met regionale Rotaryclubs een huis gebouwd wordt voor dubbel gehandicapte kinderen. Maar ook op lokaal gebied is de club actief, zoals ook nu weer de steun aan dit mooie project van Xenia. De gelden voor de goede doelen komen binnen via fundraisings die de club organiseert.