29 april 2012: Wijnpreuvenement

Op zondag 29 april vond weer ons jaarlijke Wijnpreuvenement plaats. Dit jaar op het wondermooie landgoed/golfbaan Tespelduyn in Noordwijkerhout. Ruim 250 bezoekers deden zich daar tegoed aan een veertigtal uitgelezen wijnen, geselecteerd door excellente wijnkenners in onze club en aangeboden door de wijnimporteurs Kwast, Noordman en Oud Reuchlin & Boelen.

Van de opbrengst van elke verkochte fles gaat een deel naar het goede doel. Omdat onze club door de grote afname lagere prijzen kan bedingen, wordt er door de bezoekers van het Wijnpreuvenement toch niet meer voor betaald dan in de winkel. En ze weten dat ze wijnen kopen met de best denkbare prijs-kwaliteit verhouding!

Gezellige drukte in de aanbouwtent op het terras (Foto Guijtpress ©)

En ook buiten was het op een enkel klein regenbuitje na goed toeven in het zonnetje (Foto Guijtpress ©)

(Foto Guijtpress ©)

Het Wijnpreuvenement in 2011, toen op Landgoed Klein Offem in Noordwijk Binnen