19 september 2011: Cees Verdoes pakt goud op Jaarlijkse Club Golftoernooi

Op Landgoed Tespelduyn vond de afsluiting plaats van het zonovergoten jaarlijkse club golftoernooi.

Winnaar van vorig jaar en daarom organisator van dit toernooi Arjan spreekt de aanwezigen toe (rechts is nog zo’n tafel):

C:\Users\pedro\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\3WY8BPGC\IMG-20110919-00160.jpg

Nestor Bart krijgt de prijs voor de beste clinic plus automatisch daarmee de titel “Aanstormend talent”:

C:\Users\pedro\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\3WY8BPGC\IMG-20110919-00161.jpg

Dan volgt de prijs voor het leukste echtpaar (Uw webmaster heeft van golfen geen verstand, vandaar. En overigens ook niet van fotograferen, sorry Walter en Astrid!):

C:\Users\pedro\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\3WY8BPGC\IMG-20110919-00167.jpg

Dan volgt Coen, met de langste slag:

C:\Users\pedro\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\3WY8BPGC\IMG-20110919-00168.jpg

Klaske wint een mooie regenwatermeter:

C:\Users\pedro\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\3WY8BPGC\IMG-20110919-00165.jpg

En nóg een mooie prijs, een zak met handige tees, vanwege de langste damesslag:

C:\Users\pedro\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\3WY8BPGC\IMG-20110919-00169.jpg

Oud-voorzitter Frans ontvangt een mooie prijs (ook voor jou sorry voor de foto Frans):

C:\Users\pedro\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\3WY8BPGC\IMG-20110919-00170.jpg

Anja verrast Birgitha en Arjan, die dat nog niet doorheeft, met een mooi bos bloemen voor het organiseren:

Er volgen nog meer foto’s, waarop de uiteindelijke winnaars Cees V. en Anja zijn vastgelegd (hopelijk).

Tegen tienen bedankte de ink Arjan en Birgitha (bij ontstentenis van de baas, die overigens wel zijn echtgenote had gestuurd, was onze tamelijk verse ink de hoogste in rang die avond namelijk, waar hij erg van schrok).

Na een onsamenhangend verhaal over een aan een ander toebehorend jasje dat hij die ochtend aan had getrokken, kwam onze ink eindelijk to the point. Hij sprak de wens uit dat dit vorig jaar weer nieuw leven ingeblazen evenement maar verder mag groeien en dat zich volgend jaar nog meer niet golfers bij het ontzettend gezellige avondtraject mogen voegen.

En dat kan de webmaster alleen maar beamen. De meeste aanwezigen waren uiteraard golfers, maar daar merk je eigenlijk niets van. Echt een aanrader voor volgend jaar. Winnaar Cees V. mag/moet het organiseren en dat hij dit aspect maar niet uit het oog mag verliezen.