28 oktober 2020: Presentatie Cees Guijt

28 oktober 2020: Clublid Cees vertelt over zijn nieuwste project

Onze bouwkundige/bouwadviseur Cees Guijt deed verslag van zijn nieuwste project. Een buitengewoon opmerkelijk project, maar daar kijken we niet van op. Zo heeft Cees een paar jaar geleden de club al een keer meegenomen naar het Rijksmuseum in Amsterdam, waar hij de restauratie begeleid heeft….

Dit keer gaat het om twee enorme woontorens langs de Utrechtsebaan in Den Haag, die daar op een soort postzegel tegenover het Paleis van Justitie gaan verrijzen. 650 Huurappartementen komen er, wat bij de club natuurlijk de vraag opriep wat er mis is met appartementen voor de verkoop. Maar dat is het tegenwoordig helemaal, verklaarde Cees. Institutionele beleggers zien daar tegenwoordig meer in.

Het is niet alleen een heel bijzonder project (en de club zwelde van trots dat Cees dat weer doet), maar het was ook een opmerkelijke presentatie, namelijk via Zoom. Dat programma heeft de optie om via “share screen” een power point presentatie te geven, voor wie dat ook eens wil proberen, en dat ziet er heel goed uit! De club leert in razendsnel tempo bij op virtueel gebied...

Zoals het nu nog is:

De foto’s zijn behelpen, want wegens corona genomen vanaf het beeldscherm.