27 september 2022: Joris Hünteler overleden

Op 81 jarige leeftijd is een van onze trouwste clubleden Joris Hünteler overleden. Joris was bij de oprichting van onze club in 1980 en is dus een “Charterlid”.

Joris was onze clubfotograaf, waarbij hij tot op het laatst kans zag de digitale revolutie te negeren. Het is hem altijd nog gelukt zijn foto’s in misschien wel de laatste afdrukcentrale van Nederland af te laten drukken. Als herinnering blijven zijn tientallen foto-albums van de evenementen in onze club.

Joris was ook degene die de Sinterklaas fundraising door de club decennialang georganiseerd heeft.

En Joris was altijd bij elke clubbijeenkomst, want dat hoorde zo bij Rotary, vond hij. En altijd goed geluimd. We kennen hem ook als iemand die steeds tijdig de bijeenkomsten weer moest verlaten wegens zijn muzikale activiteiten. Die waren omvangrijk en Joris is er in 2010 nog door de Gemeente Leiden voor onderscheiden: https://www.rotary.nl/noordwijkeo/nieuws/rotary%20joris%20hunteler%20onderscheiden/

Op de clubavond van 28 september 2022 is Joris herdacht.

Joris, rust zacht, en bedankt voor alles wat je voor de club hebt gedaan.

Afbeelding met persoon, binnen, person, muziek

Automatisch gegenereerde beschrijving