7 december 2019: Spin-off donatie Stichting Juul

7 december 2019: Spin off donatie Stichting Juul

In 2018 heeft Rotaryclub Noordwijk en Omstreken de extra opbrengst van het wijnpreuvenement (zowel van het evenement zelf in mei als van de najaarsverkoop) gedoneerd aan Stichting Juul in Katwijk.

Op de site van Stichting Juul lezen we nu met veel genoegen het volgende:

Dankzij Stichting Juul & Rotary Noordwijk e/o naar Tottenham Hotspur!

Al eerder maakten wij op onze site melding van een gulle gift van Rotary Noordwijk & Omstreken. Nadrukkelijke wens daarbij was dat wij als Stichting Juul een leuk evenement voor een ernstig ziek kind zouden organiseren. Dit is gelukt, en hoe! Lees hier het bericht van de dankbare ouders van Jarno:

Eind 2017 werd bij onze zoon Jarno een ernstige vorm van Ziekte van Crohn geconstateerd. In verband met operaties en complicaties heeft hij sindsdien helaas geruime tijd in het ziekenhuis moeten doorbrengen. In de zomer van 2018 ontvingen wij het geweldige nieuws dat Stichting Juul naar aanleiding van een schenking, Jarno een bijzondere belevenis wilde aanbieden als “opkikker” na een ellendige tijd. Een grote verrassing voor Jarno en voor ons!

Jarno – die een groot voetbalfan is – had als wens om naar een thuiswedstrijd van Tottenham Hotspur in hun gloednieuwe stadion in Londen te mogen. Na een nieuwe periode van operaties en herstel was het zaterdag 7 december jl dan eindelijk zo ver! Niet alleen mocht Jarno 2 vrienden meenemen naar een wedstrijd van de Spurs, maar het werd een heel weekend Londen, en één om nooit te vergeten! Aan alles was gedacht: de taxi, de vlucht, het hotel en de kaartjes voor de wedstrijd Tottenham Hotspur - Burnley! Het werd uiteindelijk 5-0 voor de Spurs dus de jongens hebben veel doelpunten gezien. De dag erna hebben ze genoten van Londen, ’s avonds zelfs in kerstsfeer!

Lieve mensen van Stichting Juul (met name Otto en Rosanne Bakkenes), Rotary Noordwijk & Omstreken, en anderen die deze onvergetelijke reis mogelijk hebben gemaakt, nogmaals heel erg bedankt voor de fantastische reis naar Londen. Jarno en zijn vrienden hebben enorm genoten! Het is met recht een “opkikker” geweest!

Hartelijke groeten
Jaap & Inez Berkhof”

Afbeelding met persoon, gebouw, buiten, weg

Automatisch gegenereerde beschrijving