4 maart 2015: Clublid Jan Sjardin opent nieuwe toiletgroep Huis ter Duin

4 maart 2015: Clublid Jan Sjardin opent toiletgroep Huis ter Duin

In ons clubhuis is de naast de receptie gelegen toiletgroep onlangs vernieuwd. Sjartec is de leverancier en de trotse naamgever van dat bedrijf, ons clublid Jan Sjardin, gaf na de clubavond een informatieve rondleiding voor geïnteresseerden.

Lees na de foto’s verder over waar dit nu allemaal om gaat.

Op de bovenste foto wijst Jan naar een state of the art noviteit. Het middengedeelte kan door housekeeping verwijderd worden, zodat verstoppingen waar een monteur voor moet komen zo goed als uitgesloten zijn.

De nieuwe kranen.

En dit waren de vorige kranen, ook een geweldig ontwerp en indrukwekkend….

Maar waar dit artikel nu eigenlijk over gaat is dat Sjartec in Leiden, het familiebedrijf van Jan Sjardin, al het sanitair in Huis ter duin heeft geleverd en ook in ons vorige clubhuis Hotels van Oranje. Overigens al lang voordat de club daar in trok.

En daar zijn we als club best trots op. En de nieuwe toiletgroep was een mooie, maar ook een ludieke, aanleiding om dat hier op onze site eens te memoreren.