11 april 2015: Lustrum!

11 april 2015: 7e Lustrum (Conceptversie)

In het wonderschoon gelegen congreshotel Mooirivier in Dalfsen (naast Ommen) heeft Rotaryclub Noordwijk en Omstreken haar 35 jarig bestaan gevierd:

Een evenement dat in onze clubhistorie zijn weerga niet kent!

Een overweldigend en spetterend programma. Hier volgen vast wat eerste impressies.

Meer foto’s zijn hier te vinden………………

……………..Lustrumboek is hier te vinden

Cabaretteksten zijn hier te vinden………..

Een puzzeltocht, om mee te beginnen:

Goed geluimd en zeker van de overwinning van start:

Het mannenteam, en niet eens de domsten uit de club, dat dacht dat de tocht door weilanden ging:

Fanatiek vechten om voorrang:

Onderweg vooral de kleine lettertjes lezen:

Stiekem googlen:

de schrik van elke randstedeling: hier gaat kostbare tijd verloren:

En uiteindelijk kende de uiteraard zwaar omgekochte jury de eerste prijs toe aan Mr. en Mrs. Bond, die inderdaad met 007 van start waren gegaan. Na van de nodige verbazing te zijn bekomen, moest iedereen daarna ook wel toegeven dat dit ook wel een gelegenheidsteam was, dat je inderdaad om een boodschap kan sturen:

‘s Avonds cabaret!