23 februari 2015: Start me Up en bamboe

Een avond in het teken van clublid Arjan Bakker en zijn echtgenote Birgitha.

Om met de laatste te beginnen, want daar ging het deze avond om.

Die had vanavond haar eerste Start me Up event, een regionaal georganiseerde (maar in landelijk verband) bijeenkomst voor startende ondernemers. Het evenement vond plaats in het nieuwe Hilton Garden Inn Hotel in Leiden en er waren ruim 100 deelnemers. Ook een aantal leden van Rotaryclub Noordwijk en Omstreken waren aanwezig. Dat waren geen starters, maar die waren er vanwege de moral support en de gezelligheid. En om zich weer te herinneren dat ze ook ooit allemaal lid zijn geweest van een ondernemersclub voor starters….

Als onderdeel van Start me Up verzorgt Birgitha ook een Ondernemers Bootcamp, voor (niet alleen startende) ondernemers, die ook wat aan zich zelf willen doen, waardoor je weer betere resultaten in je onderneming bereikt.

Birgitha houdt, na afloop van het speeddaten en het verrukkelijke buffet haar dankspeech:

Aan het slot van de avond trad Adriana Pegueroles op, ook bekend van het Cirque du Soleil.

Haar optreden ging gepaard met veel ritimisch geweld en werd dan ook, ter voorkoming van onoverzienbare claims van het hotel, uitgevoerd op een bamboevloer van echtgenoot Arjan. Die naast zijn werkzaamheden bij Haasnoot Bruggen, ook via de daaraan gelieerde onderneming BambooTeq bamboe levert voor allerlei praktische doeleinden.

Op de foto is links Arjan zichtbaar, die de voortgang nauwgezet in het oog houdt.

Adriana en Birgitha.

Over bamboe en het bedrijf BambooTeq is het laatste woord nog niet gezegd. Bamboe is minstens even hard, zo niet harder dan het hardste hout, laat zich goed bewerken, gaat lang(er) mee en…….het gebruiken ervan pleegt geen aanslag op de voorraad hardhout in de wereld. Alles bij elkaar ideaal en je ziet dat in snel tempo bedrijven en overheden die zich voorstaan op hun duurzaamheid voor dit product kiezen.

Weer een mooie avond en gezien de relatie met onze club een nieuwsbericht op onze site meer dan waard.

Nog wat impressies: