18 oktober 2021: Jelle Smit pakt goud op club golftoernooi

18 oktober 2021: Jelle Smit pakt goud op Club Golftoernooi

Organisator, wedstrijdleider, jury, marshall en invallend dagvoorzitter Jelle Smit heeft de eerste prijs behaald bij het jaarlijkse club golftoernooi. Vorige keer was dat ook al zo, maar toen had Jelle al die functies nog niet in zich verenigd, dus daar zien we dan toch een sterke aanwijzing in dat hij inderdaad heel goed kan golfen.

De wisselbeker werd hem overhandigd door mede-organisator Sander Guijt, zelf ook bepaald geen onverdienstelijke speler. Ook andere deelnemers ontvingen prijzen. En alle deelnemers voor de clinic, nieuw bij ons golftoernooi, voor het aanstormend talent in onze club, kregen een splinternieuwe golfbal. Op dat niveau ben je daar nog heel blij mee, ter vervanging van de ballen die in het water geslagen zijn, weet uw verslaggever, die daar immers zelf ook aan deel nam.

Het toernooi vond plaats op Golfbaan Liemeer in Nieuwveen. U hoeft niet te googlen, want Nieuwveen ligt gewoon iets ten noorden van Alphen aan den Rijn. Het is een schitterende hele grote baan, met zowel een 18-holes als 9-holesbaan en een heel fraai clubhuis, annex restaurant. Enfin, u moet er als golfer zeker eens gaan spelen.

Gelukkige winnaar Jelle Smit:Afbeelding met persoon, person, binnen, plafond

Automatisch gegenereerde beschrijving

Voorinspectie van de wisselbeker door Sander Guijt: Afbeelding met persoon, binnen, eettafel

Automatisch gegenereerde beschrijving