25 mei 2021: club wel/niet uit lockdown

25 mei 2021: Club wel/niet uit lockdown

De webmaster van deze site is benieuwd, samen met U, geachte lezer, hoe we over, pak ’m beet, 20 jaar op deze periode zullen terugkijken. Dat niks mocht, maar het leven toch gewoon doorging. Misschien hebben we het er wel helemaal nooit meer over…zo zat als we het zijn.

Enfin, deze week zouden we dan voor het eerst sinds oktober 2020 (acht maanden!) weer eens als club fysiek bijeen mogen komen op het terras van ons onvolprezen clubhonk Huis ter Duin. Iedereen blij, maar omdat het het hele voorjaar al uiterst slecht weer is en dat ook de voorspelling voor komende woensdag (morgen) is, gaat het feest niet door en gaan we weer zoomen.

Jammer! Maar we blijven hopen. Misschien mogen we volgende week binnen zitten. Ja, want lieve lezertjes uit de toekomst, zo ging dat in 2021: afwachten of we van de regering niet alleen op de terrassen, maar ook droog binnen in de horeca mogen zitten…

Rare tijden.

Hieronder een foto van vorig jaar toen we optimistisch dachten dat we het ergste wel achter de rug hadden.

En daaronder een foto van heel lang geleden toen corona nog gewoon een Mexicaans biertje was.

Afbeelding met lucht, buiten, gras, persoon

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met tafel, persoon, zitten, mensen

Automatisch gegenereerde beschrijving