10 februari 2020: Donatie van € 300,40 aan MS Research Rokjesdag

Rotaryclub Noordwijk en Omstreken heeft € 300,40 gedoneerd aan de MS Research Rokjesdag. Dat is een jaarlijks terugkerende sportgebeurtenis. De Rokjesdag - Run4MS | Walk4MS is een ode aan de lente en een ode aan de in 2009 overleden schrijver Martin Bril.

De Rokjesdagloop is in 2011 opgezet als Ladiesrun, maar nu ook voor mannen; een serieuze wedstrijdloop, waarbij plezier voorop staat, maar er ook aandacht is voor persoonlijke prestaties. Sinds 2013 is Stichting MS Research het verbonden goede doel en is de Walk4MS toegevoegd als onderdeel aan de Rokjesdagloop. Het doel van dit onderdeel is het inzamelen van zoveel mogelijk gelden voor onderzoek naar en behandeling tegen de ziekte Multiple Sclerose (MS).