28 mei 2014: RC Straubing op bezoek

Dr. Physiker Georg Graf is in zijn Estec-tijd in Noordwijk lid geweest van onze club. Inmiddels is hij al weer vele jaren lid van RC Straubing (in Beieren) en het was onze club een groot genoegen om een groot aantal leden van zijn club, met wederhelften, in ons bescheiden clubhuis aan zee te mogen ontvangen.

Over beide clubs werd na het diner (dat klinkt nogal indrukwekkend, maar het gaat bij onze club steeds slechts om één gang) uitleg gegeven over ondermeer de fundraisings en de goede doelen die gesteund worden. Georg Graf vertelde over het reilen en zeilen van RC Straubing en clublid Karel Deppe vertelde over onze club. Waarbij in het laatste geval het reilen en zeilen letterlijk genomen dient te worden, nu varen, zowel op zee als op de nabijgelegen meren en andere binnenwateren altijd zo’n belangrijk aspect van het clubleven uitmaken en ons clubhuis zich immers ook direct aan zee bevindt....

IMG_3304-2.JPG

(foto’s Deppe Pictures, hierna Guijt Pictures)