1e Kennemer Goede Doelen Gala

burgerij
Land begunstiging:
---

Op 7 mei 2013 organiseerde onze club in samenwerking met de Post Verkade Groep en de Stichting Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem in de Stadsschouwburg Haarlem het 1e Kennemer Goede Doelen Gala!

De feestelijke avond startte met een swingende en actieve Wëreldbänd, gevolgd door een spetterende show van Karin Bloemen.

Voorafgaande aan en tijdens het gala hebben we meer dan 900 loten verkocht (€ 5 per stuk) voor de loterij.
In deze loterij waren meer dan tachtig prijzen te winnen, waaronder 3x een Sony Playstation met GT Academy racespel, beschikbaar gesteld door Nissan Stormvogels (IJmuiden) en Nissan Rustman (Haarlem).

Na afloop van de optredens werd de opbrengst, m.n. samengesteld uit sponsorgeld, kaartverkoop en lotenverkoop, vastgesteld op € 10.361,30!

De opbrengst was bestemd voor de volgende goede doelen:

Stichting Zorg Zonder Zorgen Kennemerland
Is uw kind ernstig ziek en/of terminaal gehospitaliseerd, dan wilt u er als ouders voor uw kind zijn! De stichting Zorg Zonder Zorgen geeft ouders de mogelijkheid zonder maatschappelijke verplichtingen, zonder zorgen voor hun ernstig zieke kind te zorgen.

Bevrijdingspop Haarlem
Een jaarlijks terugkerend evenement voor jong én oud, waar diverse culturele voorstellingen gratis kunnen worden bezocht. Bevrijdingspop Haarlem is het oudste bevrijdingsevenement van Nederland en wordt totaal gerund door vrijwilligers.
Vrijheid, dat moet gevierd blijven in een wereld waar dat niet overal gewoon is!

Stichting Bedrijf & Samenleving Haarlem
'Probleem' jongeren? Omdat het even niet lukt, op school, thuis of anderzijds. We lezen het allemaal in de kranten. Maar ook zij verdienen een nieuwe kans! In het project van de stichting Bedrijf & Samenleving Haarlem: “It's Your Time2Shine”, werkt de jongere samen met een vrijwellig coach aan een nieuwe toekomst zodat ook voor hen de zon weer gaat schijnen.

De avond werd afgesloten met een feestelijke borrel in de foyers van de Stadsschouwburg, waarbij de muziek verzorgd werd door DJ Dennis van der Geest.

Meer informatie over Het 1e Kennemer Goede Doelen Gala is te vinden op de eigen website.