WISKEY PROEVERIJ 4 JUNI 2016.

Project foto's

Nieuwe Pekela in NETHERLANDS
Website doel:
http:\\samenloopvoorhoop.nl/pekela

Whisky tasting op 4 Juni.

De Rc Pekela organiseert onder haar leden een gezellige Whiskyavond waarbij de opbrengst volledig voor de 'Samenloop voor hoop' (KWF) bestemd is.

Voor deze avond hebben we de secretaris van de Whiskyclub in Groningen bereid gevonden iedereen een vermakelijke avond te verzorgen en daarbij heel veel feitjes naar jullie hoofd te slingeren over de whisky wereld. Welke whisky's we hierbij gaan drinken is nog niet bekend en o.a. afhankelijk van onze sponsors.

Hiervoor zijn we nu in contact met Thijs Dijkstra. Thijs heeft een drankenspeciaalzaak ('Bij Thijs') tegenover de Jumbo in Vlagtwedde en is een aantal jaar terug uitgeroepen tot Whiskyslijter van het jaar (de moeite waard dus om eens te gaan kijken). Thijs is zelf lid van de ronde tafel en is zeer positief over dit idee (en het hieraan
gekoppelde idee van de Portproeverij van IW) en dit ziet er dus veelbelovend uit. Ook hoorden we verschillende leden al met ideeën over sponsors, hiervoor dank ideeën zijn altijd welkom!

De kosten voor deze avond zijn €50, de opbrengst gaat volledig naar .het goede doel. Een clublid heeft zich bereid verklaart deze avond (met eventueel nog een tweede vrijwilliger?) tegen vergoeding de deelnemers te vervoeren, uiteraard ook voor het goede doel!

Het aantal plekken is beperkt (ca. 18 plekken), dus wacht niet te lang en geef je op, vol = vol.