Wijnactie Kinderspeelplaats Borgele

Doelcode
jeugd
Land begunstiging:

Helpt u kinderen aan een plein om samen te spelen?

Het goede doel

Samen leren en samen spelen; dát is een belangrijke ambitie van de partners van het KindCentrum Borgele aan de Groenewold in Deventer.
Het centrum biedt vanaf (ongeveer de tweede helft van) 2016 huisvesting aan de Borgloschool (regulier basisonderwijs), kinderopvang Partou, Orthopedagogisch Dagcentrum ’t Lantaarntje en De Linde (Speciaal Onderwijs).

Elke huisvestingspartner heeft zijn eigen schoolplein, maar de intentie is om de schoolpleinen met regelmaat voor elkaar – en in een aantal gevallen ook voor de buurt – open te stellen, zodat kinderen met én kinderen zonder beperking met elkaar kunnen spelen en kennismaken.
Bovendien is het schoolplein na schooltijd toegankelijk voor de kinderen van de naschoolse opvang, waar ook kinderen met en zonder beperking elkaar ontmoeten.

De inrichting van een schoolplein dat verantwoorde, leerzame, maar ook vooral léuke speelmogelijkheden biedt aan alle kinderen van -vooral- vier t/m twaalf jaar kost veel geld. Daarom is de Rotaryclub Deventer Noord, samen met NSGK, een actie begonnen om het (school)plein te sponsoren.
Doet u mee?

logoNGSK

Domaine de Marotte | Proef Diepenveen | Rotary Deventer Noord

Copyright © 2016. All Rights Reserved.