Fellowshipkoken

Plaats en land begunstiging
Hilversum in ---

Fellowshipkoken 22 mei 2017

Op 22 mei 2017 organiseerde RC Hilversum-West een Fellowshipproject, dat tevens een Community doel diende.

We hebben met bijna alle leden van de club en enkele partners een prachtig driegangendiner gekookt, de aankleding van het restaurant verzorgd en het vervoer voor de ruim 40 gasten geregeld. Dit waren ouderen van het verzorgingshuis De Boomberg in Hilversum.

Eigenaar van het Restaurant Lekr in Ankeveen, tevens lid van onze club, stelde die avond zijn keuken en restaurant ter beschikking voor dit doel.

De planning was als volgt:

16:00 voorbereidingen in keuken en restaurant en koken

17:00 verzamelen en gasten vervoeren naar Ankeveen

17:30 ontvangst gasten, welkom door de voorzitter

18:00 voorgerecht uitserveren

18:30 hoofdgerecht uitserveren

19:15 nagerecht uitserveren

19:45 koffie met lekkers

20:30 afscheid gasten en vervoer naar huis

20:30 opruimen en eten personeel voorbereiden

21:15 nazit met diner voor "het personeel"

22:00 alles schoon en opgeruimd

17 van onze leden namen deel en 5 van hun partners. Het was een geslaagde avond en diende inderdaad 2 doelen: Fellowship en Community.
De eigenaar van het restaurant stelde alles tegen kostprijs beschikbaar (locatie, ingrediënten en enkele professionals voor de begeleiding), een fors deel van de ingrediënten werd gesponsord door leveranciers, eigen vervoer, zelfwerkzaamheid én een kleine bijdrage van de gasten zorgden er voor dat dit project budgetneutraal georganiseerd kon worden.
Iedereen, zowel onze leden als de gasten waren enthousiast, dus het is voor herhaling vatbaar.