Rotary Santa Run, Lampionnenoptocht,

Land begunstiging:

H. den Boer (20-10-2019)

Zaterdagavond 14 december 2019

Noteer alvast in uw agenda: zaterdagavond 14 december is alweer de 6e Rotary Santa Run, inclusief lampionnenoptocht voor de kleintjes in de Vesting van Hellevoetsluis.

Barbierplein in De Vesting Hellevoetsluis.

Goede doelen

Dit jaar gaat de opbrengst geheel naar STICHTING AMBULANCE WENS en de (SPORT)VERENIGINGEN in Hellevoetsluis die deelnemen aan de Rotary Santa Run.

Inschrijven (via vereniging Hellevoetsluis)

Indien je lid bent van een vereniging in Hellevoetsluis dan moet je via deze vereniging jezelf opgeven. Je krijgt dan het kerstmannenpak met verlichte muts helemaal gratis én je vereniging profiteert mee, want per gefinishte loper van de vereniging gaat er 10 euro naar de clubkas!!!!

Na inschrijving krijg je van je club een voucher om je kerstmannenpak op zaterdag 14 december vanaf 18.00 op te halen bij de kraampjes op het Barbierplein voor het Barbiertje. Het pak gaat over je eigen kleding heen.

Iedereen kan meedoen, het is voor alle leeftijden, groot of klein, je mag lopen of rennen. Neem je teamgenoten, familie en vrienden mee voor een leuke sportieve activiteit in kerstsfeer.

Inschrijven (individueel)

Inschrijven kan NU via https://hellevoetsluis.rotarysantarun.nl/ !!!

Programma

Vanaf 16.00u: Borrelen, erwtensoep, broodjes worst en glühwein op het Barbierplein in de Vesting met aanwezigheid van de Kerstman

18:00-18:45u Inloop pakken op halen en aandoen op het Barbierplein

18:30u START kinder lampionnenoptocht

18:50u Optreden RI-JO demo team

19:00u Warming up

19:15u START 6e Rotary Santar Run

Na de Rotary Santarun: Muziek en vertier op het Barbierplein.

Service above Self!