Houthak actie

Plaats en land begunstiging
Wassenaar in NETHERLANDS

Beste Rotarians,

Tijdens wat desk research over de spiergroepen die worden getraind met houthakken trof ik al vrij snel DE reden waarom wij gezamenlijk en gemotiveerd de bijl ter hand moeten gaan nemen; het is 1 van de 5 beste oefeningen voor het wegwerken van de zogenaamde ‘love handles’. Met verwijzing naar de bijgesloten sfeervolle foto van vorig jaar op de nieuwjaarsgroet van onze voorzitter constateer ik dat we hier (wellicht met uitzondering van hond Lara) allen baat bij kunnen hebben.

Het is derhalve een eer en groot genoegen dit te mogen organiseren en u allen van harte uit te nodigen voor dit jaarlijkse hoogtepunt van de Rotary op zaterdag 9 april a.s. wanneer het weer HAKDAG is en ook de leveringen plaats zullen vinden.

Na Gert van Veen’s gloedvolle betoog over de plaatselijke afdeling van het Rode Kruis en haar streven naar een levens reddend AED reanimatie netwerk en bijhorende trainingen voor Wassenaar, zijn wij zeer gemotiveerd om er hard tegenaan te gaan.

Hoe?

Maak een keuze uit één van de volgende mogelijkheden:

1.    Ik bestel direct één of meer kuub hout.

2.    Ik heb geen haard, maar ik doe graag een donatie.

3.     Ik doe een kuub cadeau aan mijn buren, een collega, een vriend of vage kennis. Ik bestel en betaal het hout en jullie leveren het bij hem of haar af.

4.    Ik ga mijn gehele familie, vrienden- en kennissenkring hout verkopen!

Jullie mogen vanzelfsprekend meerder mogelijkheden kiezen. Maar natuurlijk minimaal 1 keuze maken!  Bijgaand (digitaal) flyer / bestelformulier.

Er zijn nog ruim voldoende bestelformulieren voorradig!

Met vriendelijke groet! Veel succes èn plezier met de houtverkoop!!

De Houtcommissie