Rotary Santa Run 2020

burgerij
Plaats en land begunstiging
Houten in NETHERLANDS

Het kerstgevoel omarmen, een geweldige middag beleven met sport- en schoolvrienden, familie, collega’s iets goed doen voor mensen uit Houten. De Rotary Santa Run gaat ook dit jaar door!

Verkleed als kerstman een parcours (hard)lopen voor het goede doel. Dat is de Rotary Santa Run! In Houten startte dit gezellige evenement in 2016. Inmiddels zijn er al vier succesvolle funruns voor het goede doel geweest. Door de omstandigheden zullen het dit jaar helemaal anders moeten aanpakken, maar deze 'Santa-Run-met-een-twist' wordt net zo gezellig als altijd: op 19 december 2020 zullen er 500 Santa’s door Houten (hard)lopen, maar allemaal met een ander einddoel!

De Rotary Santa Run 2020 gaat dóór!

De Rotary Santa Run 2020 wordt een bijzondere editie. Op zaterdag 19 december lopen onze 500 Santa’s namelijk niet één parcours, maar gaan ze op pad om kerstpakketten te bezorgen door heel Houten!

Als deelnemer van de Santa Run kun je mensen aandragen die dit kerstpakket verdienen. Denk bijvoorbeeld aan iemand die wel wat extra gezelschap kan gebruiken, mensen voor wie een extraatje in de feestmaand heel welkom is of die om een andere reden een steuntje in de rug of een leuke verrassing verdienen. Het is de bedoeling dat jij, verkleed als Santa, het kerstpakket bezorgd bij degene die je voordraagt. Het kerstpak ontvang je bij het ophalen van het kerstpakket tegen een kleine vergoeding van € 5,00.

Weet je niemand maar wil je wel bezorgen dan is dit ook mogelijk. Weet je iemand maar kun je zelf niet bezorgen kun je dit ook doorgeven.

Inschrijving 2020

Loop je mee op zaterdag 19 december? Schrijf je dan in en laat ons weten bij wie je een prachtig kerstpakket wilt bezorgen.

Je kunt jezelf en deze persoon opgeven via onze website; https://houten.rotarysantarun.nl/

Beschrijf ook waarom jij vindt dat hij/zij een pakket verdient