Rotary terras Bommen Berend

Plaats en land begunstiging
Groningen in NETHERLANDS
Website doel:

A group of people walking down a street holding an umbrella

Description generated with very high confidence

Groningen, 2 april 2019

Betreft: Rotary Terras 2019
Vooraankondiging

Geachte Rotary Vrienden,

De goede resultaten en de enthousiaste reacties van vorig jaar maken dat we het “Rotary Terras” continueren; het initiatief van de gezamenlijke Rotary Clubs in en rond de stad Groningen. Op 28 augustus 2019 organiseren wij voor de derde keer “Rotary Terras” op de Kleine der A in Groningen.

A group of people standing around a table

Description generated with very high confidenceBasis voor dit evenement is community-service en fellowship maar meer nog zelfwerkzaamheid en persoonlijke inzet.

Net als vorig jaar gaan wij met eigen leden;

het terras opbouwen

de drankjes inschenken

de gasten bedienen

de hapjes verkopen

de muziek verzorgen

Belangrijke doelstelling van dit initiatief is het bijeenbrengen van een mooi sponsorbedrag voor een nader, in overleg vast te stellen organisatie of initiatief. Een tweede even belangrijke doelstelling is het club overschrijdend samenwerken, teneinde elkaar nog beter te leren kennen. Bijvangst is een mooie sympathieke presentatie van Rotary aan het Groninger publiek.
Last but not least, het genieten van een gezellige en nuttige dag met elkaar.

Teneinde er dit jaar weer een groot succes van te kunnen maken vragen we alle clubs en clubleden nu alvast nadrukkelijk om medewerking aan dit evenement.

·

Net als vorig jaar hebben we weer barkeepers, kassiers, obers en hulpkrachten voor op en afbouw van het terras nodig. Noteer de datum! Binnenkort gaan de lijsten weer in elke club rond voor opgave.

·

Er zal weer een keur van professionele artiesten, bands belangeloos optreden. Maar, er is ook ruimte voor een Rotary band. Rotary leden-muzikanten die alleen of met een ensemble willen optreden of mee zouden willen doen aan het formeren van een of meer eigen Rotary-orkest(en) kunnen zich melden. Dit, naast de optredens van professionele grote bands met 9 en 11 personen!

·

Basis voor het fondsenwerven is het Sponsorbord op het podium. Net als vorig jaar kiezen we voor een kleine bijdrage per bedrijf of instelling van slechts 300,- teneinde dit voor iedereen toegankelijk te maken. Uw aller deelname hieraan wordt zeer op prijs gesteld!!
We rekenen op minstens 10 sponsoren per club!

Erop vertrouwend hiermee van dienst te zijn,

Vriendelijke groet,
Uw enthousiaste Rotary Terras Commissie 2019