Rotary Doorn Fundraising Concert Mathilde Santing tbv voedselbank Utrechtse Heuvelrug

Project foto's

Doorn in NETHERLANDS
Website doel:

Fundraising voor de voedselbank met Mathilde Santing

Rotaryclub Doorn organiseert een fundraising avond op zaterdag 2 juni 2012. De opbrengst van deze avond is om de Voedselbank Utrechtse Heuvelrug in staat te stellen een koelbus aan te schaffen. Een optreden van Mathilde Santing een van Nederlands grootste artiesten en een walking dinner voorafgaand aan haar concert zijn de ingrediënten voor een feestelijke avond.

Een goede maaltijd, zo vanzelfsprekend…

Voor veel mensen is dat gelukkig ook zo. Wij zijn bijna allemaal in staat om iedere dag een gezonde en lekkere maaltijd samen te stellen. Er zijn echter ook mensen voor wie dit niet vanzelfsprekend is. Sinds kort is het noodzakelijk dat er een Voedselbank is die zich richt op de Utrechtse Heuvelrug. Deze organisatie bestaat dankzij een groep vrijwilligers, die zich inzetten voor het samenstellen en beschikbaar maken van wekelijkse voedselpakketten.

Een gevarieerd en gezond pakket voorziet in producten die bij verschillende leveranciers vandaan komen en opgehaald worden.

En dan komen wij bij het doel van dit evenement. Rotary Club Doorn wil het mogelijk maken dat er een koelbus aangekocht kan worden. Resultaat van de avond is Euro 7065,= aangevuld door Rotary Doorn tot Euro 12.000,=

Mathilde Santing

Om dit bedrag bij elkaar te brengen organiseert Rotary Club Doorn een bijzondere avond in de Maartenskerk in Doorn. Mathilde Santing treedt op. Al 30 jaar een top artieste en vakvrouw die in staat is te blijven vernieuwen. Ook heeft zij zich in de afgelopen jaren ingezet voor diverse goede doelen waaronder nu dit project.

Een walking dinner

Voorafgaand aan het concert is er een ‘walking diner’ in de Koningshof. Een diner waarin groenten worden verwerkt van het seizoen en uit de streek. Waarom? Omdat voedselpakketten ook op die manier worden samengesteld en het uiteraard duurzaam is om voedsel niet de wereld over te vliegen als dat niet nodig is. Tijdens het diner is er ook een loterij.

Programma zaterdag 2 juni 2012 in Doorn:

Walking Dinner 17.30-19.30 uur

Concert Mathilde Santing 20.00-22.00 uur inclusief pauze