Rosétary

Plaats en land begunstiging
Vlielandkamp in ---

25-05-2014 Rosétary in Zutphen

De opbrengst was € 1623,44. Daarvan is € 758 bestemd voor End Polio Now en € 665,44 voor Jeugd, het Vlielandkamp.

Rotaryclub Zutphen organiseert zondagmiddag 25 mei 2014 een Rosétary in Fort Bronsbergen te Zutphen. U bent van harte welkom van 15.00 tot 19.00 uur.

Uitnodiging-montage.jpg

De Rosétary is een uniek wijn-event in een exclusief decor aan het water waar geproefd kan worden van witte, rode en rosé topwijnen. Deze zijn speciaal geselecteerd door de Rotary Zutphen in overleg met de firma Schaapveld uit Zutphen. Hebt u één of meerdere wijnen geproefd die u lekker vindt, dan kunt u deze meteen bestellen. De wijnen zijn aantrekkelijk geprijsd en worden in overleg bij u thuis afgeleverd.

Voor de Rosétary betaalt u slechts € 20,00 per persoon. Komt u met twee personen, dan betaalt u maar € 30,00. Voor dit bedrag kunt u proeven van allerlei heerlijke wijnen en genieten van Italiaanse culinaire hapjes. Daarnaast hebt u een gezellige middag.
Kaarten zijn verkrijgbaar via Rotaryleden, door een mail te sturen naar rczutphen@gmail.com, bij Fort Bronsbergen of door te bellen naar 06-54396737.

De opbrengst (opbrengst minus inkoop) wordt geheel geschonken aan twee projecten. Dit zijn Polio de wereld uit waarbij kinderen worden ingeënt tegen polio en het Kindervakantiekamp op Vlieland voor kinderen van minder draagkrachtige ouders. Door het kopen van wijn draagt u ongemerkt bij aan de twee goede doelen. Wij stellen het zeer op prijs als u zondag 25 mei 2014 de Rosétary bezoekt.

Reserveer 25 mei in uw agenda en kom naar onze Rosétary. Naast een gezellige middag en de mogelijkheid tot aanschaf van topwijnen tegen, steunt u ongemerkt twee goede doelen. Een extra argument om snel kaarten aan te schaffen.

Voor meer informatie kunt u kijken op: http://www.facebook.com/rotaryclubzutphen/events of bellen naar 06-54396737.
Door dit wijnevent te bezoeken helpt u Polio de wereld uit.