GOLFBENEFIET 2018 ten baten van DE WENSBOOM i.s.m. RC's Binnenmaas en Zwijndrecht

Project foto's

Hoeksche Waard in NETHERLANDS

golf1

14 september 2018

5e GOLFBENEFIET ROTARY CLUBS Hoeksche Waard / Binnenmaas / Zwijndrecht GOLF OPEN’

Beste golfers,

· In 2016 hebben wij met succes het ‘4e Rotaryclubs Hoeksche Waard/Binnenmaas Golf Open’

· georganiseerd met aansluitend een gezellig gezamenlijk eten en prijsuitreiking.
We hebben hierdoor een mooi bedrag kunnen overhandigen aan Stichting Hartekind.
Vorig jaar hebben wij door het slechte weer de lustrumeditie helaas op het laatste moment moeten
afgelasten.

Graag nodigen wij jullie hierbij opnieuw uit voor de lustrumeditie. We gaan weer uit van de nieuwe
startmethode zijnde de ‘shotgun’. Met als voordeel allemaal tegelijk starten en allemaal tegelijk klaar.
De ‘5e Golfbenefiet Rotaryclubs Hoeksche Waard / Binnenmaas / Zwijndrecht Golf Open’ gaat plaatsvinden op vrijdag 14 september 2018.
Wij hopen op veel deelnemers zodat het weer een leuke dag kan worden met een gezellige maaltijd
na afloop. Om het voor de partners van de golfers, die (nog) niet golfen, aantrekkelijk te maken is er,

· bij voldoende belangstelling, de mogelijkheid om deel te nemen aan een Golfclinic.

Het Golfbenefiet wordt georganiseerd door drie Rotaryclubs. De Rotary steunt vele goede doelen en
dit jaar hebben we ervoor gekozen om de opbrengst van deze Golfbenefiet onder te brengen bij de
Rotary Wensboom waarmee we heel veel kleine doelen willen verwezenlijken.

Wij hopen dat jullie ons idee ondersteunen door mee te doen aan een gezellige middag golfen of
mee te doen met de golfclinic (bij voldoende aanmeldingen) met aansluitend een gezellige maaltijd.

Datum : vrijdag 14 september 2018
Ontvangst met koffie en gebak : 11.00 uur
Starttijd Shotgun : 12.30 uur
Iedereen gaat dan de baan in; start na geluidssignaal!
Plaats van handeling : de 18 holesbaan van GC Cromstrijen ( Numansdorp )
Spelvorm : Texas Scramble - 4 ball
Aantal holes : 18
Voor de beginnende/niet-golfers : golfclinic
Kosten (incl. maaltijd) : € 110,00 voor niet-leden van GC Cromstrijen
: € 70,00 voor leden van GC Cromstrijen
: € 100,00 voor het volgen van de golfclinic
: € 35,00 indien u alleen komt eten
Aantal deelnemende golfers : ca. 72
Aanmelden : U kunt zich opgeven via e-mail: dvg@giverbo.nl Vergeet niet uw handicap te vermelden.
 U ontvangt een bevestiging per e-mail retour.

In het inschrijfgeld zijn inbegrepen:

• een fantastische golfdag op één van de mooiste banen van Nederland;
• buffet met dessert na afloop;
• prijsuitreiking.

Mochten partners, die niet golfen en die ook niet mee doen met de golfclinic, wel deel willen
nemen aan het eten dan kost dat € 35,00 per persoon. Aanvang buffet zal rond 19.00 uur zijn.

Na het evenement ontvangt u een factuur waarmee u het inschrijfgeld en een eventuele extra gift
kunt overmaken.
In verband met de organisatie verzoeken wij u z.s.m. in te schrijven!

Met sportieve groet:
Leendert van As, Ed van Belle, Rick Deurloo, Dick van Gilst, Cees Helder, Arie van der Linden & Kees Walpot.