Rotaryclub Schaijk - Land van Ravenstein organiseert Culinaire Auto Rally / oldtimer rit

Project foto's

Website doel:
www.lucai.nl

Persbericht

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rotary Schaijk Land van Ravenstein organiseert wederom autorally

Rotary Schaijk Land van Ravenstein vierde in 2011 haar eerste lustrum en een oldtimerrit maakte onder andere deel uit van het feestprogramma! Het bijzondere aan deze klassieke rit was het genieten van allerlei culinaire gerechten tijdens de tussenstops en samen met een prachtige route, bleek dit een uitstekende combinatie voor een erg geslaagde dag. De vele enthousiaste reacties hierop heeft Rotary Schaijk Land van Ravenstein doen besluiten om dit jaar weer een autorally te organiseren echter in een iets uitgebreidere vorm. Buiten oldtimers is inschrijven dit jaar namelijk ook mogelijk voor jongtimers (> 15 jaar) cabrio’s, sportscars en bijzondere auto’s. Daar wij in een prachtige regio vertoeven, is het voor ons ook bijna weer een plicht om die ook te promoten. Dit gaan we dan ook doen, door u op een “smaakvolle” manier door deze prachtige streek te loodsen. Kennis van die omgeving en ervaring in het maken van roadbooks hebben wij in onze eigen rangen. De schrijver van het boek "de geschiedenis van het land van Ravenstein" is lid van onze vereniging en zal als gids zijn bijzondere informatie over het verleden van deze regio graag met u delen.

Op zondag 19 augustus hopen we met z’n allen op een prachtige dag want vanaf 11.00 uur kunt u inschrijven bij Gasterij Tino, Runstraat 67 in Schaijk. U wordt ontvangen met een kopje koffie en iets lekkers. De start is rond 12.15 uur en de routebeschrijving wordt bij vertrek uitgedeeld. Het inschrijfgeld bedraagt € 60,- per inzittende. Tijdens de route maken we dus meerdere tussenstops en tijdens die rustmomenten wordt u verrast met tal van heerlijke culinaire gerechten. Voor meer informatie kijk op www.rotary.nl/schaijklandvanravenstein of bel met 0486 45 3777. Opgeven kan via van.eert@telfort.nl.

Het goede doel wat we dit jaar hebben gekoppeld aan de autorally is Stichting Lucai uit Uden! Stichting Lucai heeft als doel ernstig en mogelijk levensbedreigend zieke tieners (13 tot en met 18 jaar) samen met hun gezinsleden (ouders, broers en zussen) een energieboost te geven om de harde realiteit van het ziek zijn van hun kind/broer of zus voor hen allen beter hanteerbaar te maken. Dit doen zij door de gezinnen een volledig verzorgde, ontspannen en kosteloze vakantieweek aan te bieden: er lekker even met het hele gezin op uit en logeren in een heerlijk ontspannende omgeving, niet hoeven zorgen voor de dagelijkse beslommeringen en ver weg zijn van ziekenhuis en witte jassen. Kijk voor meer info op www.lucai.nl.

Tot ziens op zondag 19 augustus 2012!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ………………… via telefoon ………………………

Namens Rotary Schaijk Land van Ravenstein dank voor het plaatsen van dit artikel