Deelname aan IQ Quiz

Website doel:

Voorschoten, 17 februari 2018

IQ Quiz 2018

17 februari nam onze club voor de vijfde achtereenvolgende keer deel aan de IQ Quiz van Rotary Club Voorburg-Vliet.

De wedstrijd tussen circa twintig teams van verschillende serviceclubs vond plaats op het Sint-Maartenscollege in Voorburg. In twaalf ronden à tien vragen werden we tot het uiterste gepijnigd. Tussen de bedrijven door zorgde de Florence Swingt Band dat er geen stiltes vielen. Bovendien was er een loterij met prijzen die lokale winkeliers en ondernemers beschikbaar hadden gesteld.

De opbrengst bedroeg ruim 7.500 euro voor Stichting Leergeld Leidschendam-Voorburg, die aankomende brugklasleerlingen gaat voorzien van een goede fiets. Dat doen ze via de fietsenwerkplaats van EcoWare in Zoetermeer. De partners van Rotary Club Voorburg-Vliet ontvingen uit handen van burgemeester Klaas Tigelaar de wisselbeker. De twee teams van onze club eindigden op een welverdiende plaats.