Rotary is dat Ding voor JTSZO

www.jtszo.nl

P e r s b e r i c h t R O T A R Y C L U B A M S T E R D A M – A R E N A

Wervelend benefiet voor Jeugdtheaterschool Zuidoost

Rotary Club Amsterdam-Arena organiseert op dinsdag 28 januari een mooi en veelzijdig benefietconcert in het Bijlmer Parktheater. De opbrengst is bestemd voor Jeugdtheaterschool Zuidoost (JTSZO). Vele artiesten hebben belangeloos hun medewerking toegezegd.

Met de opbrengst wordt het lesgeld betaald van kinderen van 5 tot 20 jaar met passie en talent voor podiumkunsten die zelf onvoldoende middelen hebben voor de opleiding.

In nauwe samenwerking met de Jeugdtheaterschool en het Bijlmer Parktheater is een veelzijdige avond samengesteld waaraan topartiesten meedoen als soul- en jazz-zangeres Sabrina StarkeCheyenne Toney (The Voice of Holland), entertainer Jeritza Toney, cabaretier Jeffrey Spalburg en musicus Orville Breeveld. Natuurlijk leveren de leerlingen van de theaterschool een belangrijke bijdrage aan het programma. Als publiek heeft u niet alleen een hele mooie avond, maar helpt u tegelijkertijd jong talent in een van de sprankelendste wijken van Amsterdam verder op weg!

Rotary Club Amsterdam-Arena is geworteld in Zuidoost en ondersteunt talentvolle jongeren uit dit stadsdeel. Diversiteit is kenmerkend voor onze club.

Het theaterprogramma begint om 20:15 uur en kost € 28,50. Het is ook mogelijk vooraf te eten, het arrangement met buffet begint om 18:30 uur en kost € 40,00, inclusief het theaterprogramma.

Reserveren is mogelijk bij het Bijlmer Parktheater, Anton de Komplein 240
, Amsterdam.

online: www.bijlmerparktheater.nl

per mail: kassa@bijlmerparktheater.nl

telefonisch: 020 – 311 3930

NOOT VOOR DE REDACTIE

Meer details op bijgevoegde flyer.

Voor nadere informatie over het programma of over Rotary Club Amsterdam – Arena kunt u terecht bij Ryan Ramdien: 06 24 99 60 90