Zweten & Eten

jeugd
Plaats en land begunstiging
Lisse in NETHERLANDS

Rotary club Lisse-Bollenstreek organiseert “Zweten en Eten”

11 mei 2017

Nieuws: Algemeen

Op zondag 25 juni vindt de eerste editie van ‘Zweten en Eten’ plaats!

Een sportieve Run-Bike-Run gecombineerd met een gezellig en culinair FoodTruck festival.

Teams bestaande uit drie deelnemers (bedrijven, families, vrienden, sportclubs) kunnen meedoen aan de Run-Bike-Run: een wedstrijd in estafettevorm. Daarbij is er keuze uit 2 verschillende afstanden, die op ieder niveau een uitdaging bieden.

De start, wissels en ­finish zijn op de centrale locatie van het FoodTruck festival, waarvandaan de sporters ook tijdens de prestatie te zien en aan te moedigen zijn.

Op het festivalterrein op sportpark Ter Specke komen circa 10 verschillende FoodTrucks met uiteenlopende specialiteiten. Live muziek, lekker eten en drinken en bovendien vrij en gratis toegankelijk. Voor de kinderen is er een springkussen en een wedstrijd met een cultureel tintje.

Doel van het evenement is het ophalen van zoveel mogelijk geld voor het nieuwe Jeugd Sport & Cultuurfonds Lisse. Een fonds dat het voor kinderen uit gezinnen met beperkte financiële mogelijkheden mogelijk maakt om mee te doen met sport en cultuur.

Meer info en inschrijven kan via de website van “Zweten en Eten”.