Benefeesten tegen MS 2018

Wassenaar in NETHERLANDS
Website doel:

BENEFEESTEN TEGEN MS | 1 JUNI 2018

Onder de naam Benefeesten organiseert de stichting Community Service van Rotary Club Wassenaar Wetering benefiet feesten. De stichting Community Service RCWW is een erkend ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). De opbrengest van het benefeesten komt volledig te goede aan het onderzoek naar Multiples Sclerose(MS).

Dit is hét moment om kaarten te kopen voor HET strandfeest van het jaar. Vrijdag 1 juni organiseert RCWW voor de derde keer Benefeesten tegen MS. Een spetterend feest met BBQ op het mooie Wassenaarse strand. Vanaf 18:00 gaan we van start!

Voorverkoop met korting

In de voorverkoop, via deze site, zijn kaarten met 5 euro korting te koop:
Entree, inclusief BBQ, 25 euro per persoon.
Kind (t/m twaalf jaar) tarief, inclusief BBQ, 12.50 euro per kind.
Natuurlijk kan je ook 1 juni kaarten op het strand kopen, dan betaal je 30 euro.

De opbrengst gaat volledig naar het onderzoek naar MS.

PASADENA DREAM BAND

De Pasadena Dream Band staat garant voor een ouderwets dansfeest!  Danceclassics uit de 60- 70- 80 – en 90-er jaren zorgen ervoor dat je niet stil kan blijven staan. Shake your body!

Beachclub de Golfslag zal ons culinair verwennen met een BBQ.

Veiling

Het benefeesten zal kort onderbroken worden voor de veiling gehouden worden van enkele bijzondere items.

Locatie

We benefeesten in de leuktste club aan het Wassenaarse strand: Beachclub de Golfslag

De Wassenaarse Slag is met de auto uitstekend bereikbaar. Verschillende grote parkeerterreinen bieden voldoende ruimte aan een grote hoeveelheid auto’s. Voor fietsers is de Wassenaarse Slag ook goed te bereiken: de weg naar het strand ligt aan de lange-afstandsfietsroute LF1 tussen Den Haag en Katwijk.

Andere initiatieven

Naast het benefeesten worden er nog vele andere activiteiten georganiseerd om (ondermeer) geld in te zamelen voor het onderzoek tegen MS. Twee evenementen die ook zo veel mogelijk door ons gesteund worden tref je hier onder aan.

Klimmen tegen MS

Op 10 juni 2018 vindt één van de meest uitdagende beklimming van Frankrijk plaats en ook daarmee gaan we de strijd tegen MS aan.