Tennisbanen

burgerij
Plaats en land begunstiging
Zeist in NETHERLANDS

Eén van de meest succesvolle projecten van Rotary Club Zeist is het tennisbanenproject. In het kader van dit project worden inwoners van Zeist in de gelegenheid gesteld om in de zomer een tennisbaan te huren in de bosrijke omgeving van Zeist.

In 1991 heeft Rotary Club Zeist op haar kosten (en op basis van een contractduur van 25 jaar) twee tennisbanen aangelegd op het terrein van wat vroeger het Christelijk Sanatorium heette, nu de stichting Altrecht.

De exploitatie is in handen van Rotary Club Zeist, met dien verstande dat de club de banen verhuurt aan individuele personen. De stichting Altrecht heeft het gebruiksrecht op de middagen van doordeweekse dagen.

De overige uren buiten deze tijden (dus ’s ochtends en ’s avonds en tijdens het weekeinde) zijn beschikbaar voor verhuur aan belangstellenden. Het zijn buitenbanen die in de regel van 1 april tot 1 oktober (met een uitloop naar 1 november) in blokken van anderhalf uur kunnen worden gehuurd.

In het begin van het tennisseizoen kan worden ingetekend voor de verschillende bloktijden. Hoe meer blokken er worden verhuurd, hoe meer geld er in het laatje komt, dat door Rotary wordt besteed aan goede doelen.

OPROEP:

Er zijn nog bloktijden beschikbaar. Hebt u of kent u iemand die belangstelling heeft voor het huren van een Rotary-baan, neem dan contact op met de clubsecretaris. Te bereiken via secretaris@rotaryzeist.nl