Sandro's Kitchen 2.0

Website doel:
www.adamashuis.nl

Persbericht

Dance Event Sandro’s Kitchen 2.0, wederom, geslaagd!

De bollenstreek danst voor het Adamas-inloophuis

Op vrijdag 23 mei gingen bijna 3000 bezoekers volledig uit hun dak voor het Adamas-inloophuis in de plantage van Kasteel Keukenhof. Daar werd het dance event Sandro’s Kitchen 2.0 gehouden, dat georganiseerd werd door de Rotary Club Lisse-Bollenstreek. De opbrengst van het event is voor het goede doel. Dit jaar is dat het Adamas-inloophuis te Nieuw-Vennep. Door de interessante line-up en mede dankzij de sponsoren is het weer een succesvol evenement geweest. Het uiteindelijke bedrag is hoger dan verwacht, er is ruim € 27.260,- opgehaald

Sandro’s Kitchen voor de tweede keer

Rotary Club Lisse-Bollenstreek haalde vorig jaar voor de eerste keer de bekende DJ Sandro Silva naar Landgoed Keukenhof voor het Goede doel. Inmiddels staat Sandro’s Kitchen goed op de kaart als succesvol evenement.

Ook dit jaar heeft het dance event een super mooi , voorlopig, bedrag opgehaald van 20.000 euro voor het Adamas-inloophuis. Hiermee kan het Adamas heel wat mensen ondersteunen in hun strijd tegen kanker. In de loop van deze week wordt het definitieve bedrag bekend gemaakt via Facebook.

Bekende DJ’s

Naast Sandro Silva waren ook bekende DJ’s als Lex Gaarthuis en de regionaal bekende Jasper Algera en Fabro en Deep van de party. Jong en oud genoten van de stevige beat. Hoogepunten van de avond waren Sandro’s nieuwe track “ Nuthin Under a Million “ en de uitreiking van de cheque door Bastiaan Ragas aan Nicky Westerhof, coördinator van het Adamas Inloophuis.

“Wij zijn niet alleen blij met dit enorme bedrag, maar vooral ook met de betrokkenheid van iedereen die aanwezig is, de inzet van de Rotary, het enthousiasme van alle vrijwilligers/sters en vooral ook de DJ’s die met passie draaiden voor het publiek., Super bedankt allemaal”, aldus Nicky Westerhof.