Veenendaal Verlicht Veenendaal

Land begunstiging:
NETHERLANDS

2e editie Veenendaal verlicht Veenendaal
Rotaryclub Veenendaal regio start binnenkort met jaarlijkse kerstactie

In december zal wederom de actie ‘Veenendaal Verlicht Veenendaal’ plaatsvinden. Het is voor het vijfde achtereenvolgende jaar dat Rotaryclub Veenendaal Regio deze kerstactie organiseert. De organisatie zal binnenkort weer op volle toeren draaien en weten we ons gesteund door diverse partijen, waaronder het bedrijfsleven in Veenendaal. Zij helpen mee om juist ook in deze tijd een succes te maken van deze actie.

Zo zal er traditiegetrouw een 12 tot 15 meter hoge kerstboom de Markt in Veenendaal sieren. Het is de bedoeling dat er met de kerstdagen zeker 10.000 lampjes in die boom branden. Lampjes die particulieren, bedrijven en andere organisaties voor slechts € 2,- per stuk kunnen kopen. De netto opbrengst van de actie is bestemd voor lokale goede doelen.

Dit jaar zullen er diverse activiteiten verbonden worden aan de verkoop van de lichtjes. Activiteiten van, door en voor Veenendalers. Naast het plaatsen van de boom en de onthulling door middel van het aansteken van de duizenden lichtjes zal er de Santarun in het centrum van Veenendaal worden georganiseerd. Families, vrienden, sporters, iedereen kan voor € 10,- per persoon, in kerstmanpak, aan deze ludieke en unieke hardloopwedstrijd deelnemen. Meer informatie over de Santarun, voor aanmelden of sponsormogelijkheden zal binnenkort via de website beschikbaar zijn.

Het verheugt ons als organisatie dat ook een aantal leveranciers van kerstpakketten onze actie ondersteunt. Ongetwijfeld denkt u in deze periode van het jaar ook weer na over kerstpakketten en relatiegeschenken. Van harte bevelen wij de met ons samenwerkende leveranciers aan. Binnenkort zal meer informatie beschikbaar zijn via de website www.veenendaalverlichtveenendaal.nl waarop alles over de samenwerkende bedrijven, hun aanbod en over de actie te vinden zal zijn.

Veenendaal verlicht Veenendaal is een prachtig evenement door, van en voor Veenendalers.