SantaRun 4 ism RC HW Binnenmaas tbv Het Rode Kruis / Vluchtelingen

burgerij
Land begunstiging:

Oud Beijerland - Oktober 2015

Lieve Rotarians, partners, kinderen en andere leden van de familie.

Zoals jullie weten organiseren we al jaren vanuit de twee Rotaryclubs een Santa Run! Op 19 december gaat de 4e SantaRun in Oud Beijerland plaatsvinden!

Net als voorgaande jaren wordt dit weer een geweldig evenement. Inmiddels is de SantaRun een traditie in Oud Beijerland; een gezellig en sportief begin van de kerstvakantie. Dat wil je niet missen!

Dit jaar zal de opbrengst geschonken worden aan de Hoeksche Waard afdeling van het Nederlandse Rode Kruis. Niet alleen sponsoring maar nog veel meer materialen, zoals kleding, ondersteuning en promotie in de regio is voor deze mooie organisatie nodig. Kortom laten we met zijn allen naast zo veel mogelijk lopers en sponsor-acties ook eigen creatieve ideeën opstarten. Wij vinden niets te gek!

Via de website kun je naast lopers aanmelden ook direct geld voor het Rode Kruis doneren. Ga naar http://hoeksche-waard.rotarysantarun.nl/inschrijven/ en zorg dat de straten in Oud Beijerland rood zien op de 19e.

Ook in de aanloop naar de 19e willen graag nog veel promotie op de kerstmarkt, bij sportclubs en op scholen doen. Fijn als jullie daar allemaal je steentje in bijdragen.

Veel succes en bij voorbaat dank voor jullie inzet! Namens de organisatie SantaRun 2015 & de afdeling Hoeksche Waard van het Rode Kruis.