LEEFKRINGHUIS

· NIEUWS

Welkom

HET LEEFKRINGHUIS HELPT IEDEREEN

100_4721(2)Het Leefkringhuis helpt niet alleen kinderen. Soms hebben ouders problemen, waar de kinderen last van hebben. Voor iedereen is er in Amsterdam-Noord een huis, waar je altijd hulp kunt krijgen. Eigenlijk gaat het om negen huizen, maar het centrale bezoekadres is: Koekoeksstraat 16.

Eigenlijk is het zo, dat er geen probleem bestaat, waarbij het Leefkringhuis niet helpt. Het Leefkringhuis helpt in de meest letterlijke zin van het woord van de wieg tot het graf. Je wordt bij ons niet van kastje naar de muur gestuurd, maar je krijgt zo snel mogelijk hulp.

Wat kan er bij voorbeeld aan de hand zijn? Er zijn problemen met schulden, je dreigt uit huis gezet te worden, er is ruzie met ouders of ouders onderling, en wordt geslagen, er zijn moeilijkheden met justitie, politie, DWI, school, de verblijfsvergunning, zwangerschap, je snapt een brief niet, een gezinslid is verslaafd, illegaliteit, enz. enz.. Bij dit alles, maar nog veel meer, helpt het Leefkringhuis.

Het Leefkringhuis is geen rijke instelling. Er wordt subsidie ontvangen van Stadsdeel Amsterdam-Noord en de Gemeente Amsterdam, maar dat is niet voldoende. Gelukkig zijn er ondernemingen, organisaties en ook particulieren, die ons een warm hart toedragen en ons ondersteunen in allerlei vormen.

Wilt u ons financieel ondersteunen? Onze bankrekening is NL17INGB0004524279 ten name van Stichting Leefkringhuizen, te Amsterdam.
De Stichting Leefkringhuizen heeft de ANBI-status en is geregistreerd onder nummer: 809011013.

Vriend van het Leefkringhuis worden? Vul het formulier in onder de tab ‘Vrienden van het Leefkringhuis’!

HET LEEFKRINGHUIS WERKT SAMEN MET

logo_Blijfgroep        logo_veiligthuis        logo_JBRA         ggd