De Wensboom

Goes in NETHERLANDS
Website doel:
n.v.t.

Het wensboomproject behelst het plaatsen van een virtuele boom of Rotarywiel waaraan wensen opgehangen kunnen worden door bewoners (of mantelzorgers van bewoners) van het verpleeg- of verzorgingshuis in kwestie. Deze wensen worden eens in de zoveel tijd ‘geoogst’, waarna de haalbare wensen in de club worden ingebracht en verdeeld onder de leden.

De wensen betreffen immateriële wensen waarbij het gaat om door de inzet van meerdere Rotarians de wens te realiseren. Voorbeelden hiervan zijn: nog eens een bezoek te brengen aan een broer ergens in het land, nog een keer met de voetjes in zee of misschien wel bemiddeling bij een lastig familieconflict. De waarde voor de club is dat iedereen benaderd wordt voor de realisatie en dat het gaat om met elkaar wensen te realiseren door eigen inzet.