Pubquiz

Website doel:
www.jonguden.nl

Zaterdag 13 mei: Elements of Wonder

Je hebt er vast al over gehoord of gelezen: op zaterdagavond 13 mei treffen 750 ondernemers uit Uden, Volkel en Odiliapeel elkaar bij Elements of Wonder. Een uniek businessevent dat ondernemers verbindt, verrast en vooral een geweldige avond bezorgt. Als vereniging dragen we dit evenement een warm hart toe. Wij hopen op een grote opkomst en een goede vertegenwoordiging van onze club.

Feesten, ontmoeten, netwerken

Elements of Wonder is het spraakmakende vervolg op Secret Mission op Vliegbasis Volkel (2015) en Cirque des Affaires (2013). Ook nu heeft de organisatie een geweldig feest in petto voor ondernemers én hun partners. Kijk op www.businesseventsuden.nl voor meer informatie.

Aantrekkelijke sponsorpakketten

Zichtbaar zijn op Elements of Wonder? Of gasten uitnodigen? Dan is een sponsorpakket interessant. In de bijgevoegde sponsorbrochure vind je alle sponsorpakketten, compleet met toegangskaarten en exposure voor je bedrijf. De organisatie werkt dit jaar voor het eerst met eigen tafels voor sponsoren. Zo is het nog leuker om relaties uit te nodigen.

Losse kaarten bestellen?

Dat kan natuurlijk ook. Ga naar www.businesseventsuden.nl/tickets/ en vul het formulier in.

Kies de winnaar van de Ondernemerspluim

Een van de hoogtepunten van de avond is de uitreiking van de Ondernemerspluimen. Er zijn er drie: voor een ondernemer uit Uden, Volkel én Odiliapeel. Wie de winnaars zijn, bepaal jij mee. De organisatie zoekt ondernemers die het thema van het feest kracht bijzetten en hun omgeving verwonderen. Ken jij zo iemand? Een ondernemer die zich onderscheidt en daarom een pluim verdient? Nomineer deze dan vóór 15 maart a.s. via www.businesseventsuden.nl/pluimen.

Wij zien je graag op zaterdagavond 13 mei. Zorg dat je erbij bent!

Met vriendelijke groet,

[Naam voorzitter ondernemersvereniging]