Rotaryclub Schaijk - Land van Ravenstein met NL-Doet; een kippen/konijnenren bij de Nieuwe Hoeve te Schaijk

Project foto's

De start van het kippenhok
  1. De start van het kippenhok

Schaijk in NETHERLANDS

Nieuwe kippenren voor Nieuwe Hoeven

Schaijk, 17 maart 2012

Waarschijnlijk ook door het mooi weer is de door het Oranjefonds geïnitieerde NL DOET op 16 en 17 maart j.l. een doorslaand succes geworden.

De grootste vrijwilligersactie van Nederland is voor een tiental leden van Rotary Schaijk - Land van Ravenstein aanleiding geweest om voor Zorgcentrum de Nieuwe Hoeven een lang gekoesterde droom in vervulling te laten gaan! Het realiseren van een nieuwe kippen- en konijnenren stond bij de bewoners al jaren op het verlanglijstje en dat betekende dus voor onze vrijwilligers handen uit de mouwen. ‘s Morgens om 8.00 uur waren de leden aanwezig en bij het opbreken rond 16.00 uur was tevens de complete tuin van een (lente) opknapbeurt voorzien! De spiksplinternieuwe ren stond als een huis en de voorzitter van Rotary Schaijk - Land van Ravenstein, Leonard Steetsel, hoopt van harte dat de nieuwe aanwinst zal bijdragen aan nog meer woonplezier in de Nieuwe Hoeven. Rotary heeft hiermee met heel veel liefde en plezier één van de belangrijkste doelstellingen van hun serviceclub, namelijk het op verschillende wijze ondersteunen van hun medemensen, tot uiting kunnen brengen.

Wij kijken terug op een zeer geslaagde en inspirerende middag en danken de vrijwilligers van de Nieuwe Hoeven voor de heerlijke lunch.

NL Doet Rotary 042.jpg