Hartewens actie

burgerij
Land begunstiging:

Hartewensboom

De Hartewens actie wordt ook dit jaar in samenwerking met de Lions weer georganiseerd, om aan de goede wensen voor mede-inwoners van Nieuwkoop invulling te geven. Wie heeft een steuntje nodig? Wie moet er nodig eens uit? Wie verdient extra aandacht of waardering?

Met behulp van een grote kerstboom op het Regthuysplein en inzamelbussen bij de supermarkten kunnen allen een wens idee voor medebewoner indienen. Met behulp van de leden Rotary en Lions wordt vervolgens invulling gegeven aan deze wensen. Bekendmaking van de te vervullen wensen is op 23 december om 17.00 uur in de Kaleidoscoop. Tijdens een feestelijke kerstbijeenkomst zal de jury onder begeleiding van vrolijke kerstklanken een aantal dorpsgenoten gelukkig maken.