Haringparty 2015

Doelcode
jeugd
Land begunstiging:

Haringparty Westerwolde 19 juni 2015.

Dé netwerkbijeenkomst van Zuid- en Oost-Groningen!

Rondom de prachtig gerestaureerde Burcht van Wedde ontmoeten ondernemers elkaar in een ontspannen sfeer, onder het genot van Hollandse Nieuwe, korenwijn, muziek, diverse andere hapjes en drankjes en een warm en koud buffet! Ná een bezoek aan Haringparty Westerwolde bent u weer helemaal op de hoogte en heeft u ongetwijfeld nieuwe contacten gelegd.

Opbrengst Dit jaar gaat de opbrengst van ‘Haringparty Westerwolde’ ook naar meerdere goede doelen binnen het thema “Kinderen in Zuid-Oost Groningen, die het niet getroffen hebben”.

De opbrengst komt van de sponsoren en de veiling van het eerste vaatje nieuwe haring in Zuid Oost Groningen. Vorig jaar bracht het evenement in totaal € 12.000,- op!

Dit jaar gaat de opbrengst naar het 4 lokale goede doelen:

- Kinder-hotel De Burcht,

- “Vlieland kamp” een Rotary initatief, voor kinderen uit Z.O. Groningen

- Het HAND (Have A Nice Day) initiatief van Meander medewerkers; “kinderen een dagje uit”

- het lokale Rode Kruis initiatief voor korte vakanties voor hulp- behoevenden en gehandicapten  uit de Kanaalstreek.